۱۳۸۷ اسفند ۴, یکشنبه

کیک کدو سبز


هیچ کس باور نمی کرد که این کیک کدو باشه، تازه کدوی سبز! به جای هویج کیک هویج کدو ریختم و شیرش رو کلا" حذف کردم چون میزان آب کدو بیشتر از هویجه. بهش کاکائو و مقداری چیپس شکلات هم اضافه کردم. خیلی خوشمزه بود. خودم هم کف کرده بودم از طعمش. اصولا" من از کیک هایی که یه مقدار خیس هستن خوشم میاد. مثلا" کیک ماست هم کمی خیسه. این هم اینجوری بود با این تفاوت که میزان کاکائوش خیلی خوب بود. یعنی یه مقدار طعم تلخ کاکائو داشت. توصیه می کنم حتما" امتحانش کنید.

۴ نظر:

ناشناس گفت...

واییی این دیگه آخرش بود... کیک کدوی سبز!! چیز جالبی بود! خیلی هیجان زده شدم از این همه ابتکار. عالی بود شکلش!

ناشناس گفت...

سلاممم هیرساااا جونمممممم
مثل همیشهههههههههه عالییییی،دلممممم خییلی خواستتت،خیلی خوشگل و خوشرنگ شده

دست گلت درد نکنه

ناشناس گفت...

هیرسا جان مدتهاست وبلاگت را پیگیری میکنم. چیزهایی را که میذاری توی وبت واقعن متفاوت از خیلی وبلاگهای دیگه است. گاهی به نکات ریز خوبی اشاره میکنی. نشان میده که تو کارت حرفه‌ای هستی. اما نمیدانم چرا دستورشان را نمیذاری؟ میخواهی انحصاری برای خودت نگه داری؟ البته اگر هم اینطور باشه حق داری. چون برای هرکدامشان زحمت کشیدی. اما با شناختی ازت این مدت پیدا کردم بعید بدانم دلیلش این باشه.
به هر صورت موفق باشی.
درضمن ای کاش دستور این کیک کدو را داشتم و درست میکردم. با توصیفی که ازش کردی، مطابق ذایقه‌ی منه. خوب چیکار کنیم دیگه، نمیذاری بدونیم چطور اینها را درست میکنی! (چشمک)
موفق باشی و درود

Hirsa گفت...

دوست عزیز و ناشناسم، ممنون از این همه لطف که واقعا" شرمنده شدم. دلیل نذاشتن دستورات انحصاری کردن آنها نیست. همان طوری که در بالای صفحه ی وبلاگم نوشتم دلم می خواست این وبلاگ برای تقسیم ایده ها و تجربیاتم با شما دوستان باشه. من خیلی کارها رو چشمی می کنم و مثل بقیه استادان ودوستان که در سایت ها و وبلاگ ها شون زحمت می کشن و دستورات غذا رو مو به مو می گن نمی تونم بگم. باز هم تشکر می کنم از لطف شما.