۱۳۸۸ آبان ۱۸, دوشنبه

مافین کدو


واسه هالوین یه کدوی بزرگ گرفته بودم و خیلی هم خوشگل درستش کردیم. بعدش افتادم تو اینترنت دنبال دستورهایی که توش از کدو استفاده می شه و اینو پیدا کردم. خیلی خوشمزه شد. همانطوری که میبینید در دستور اصلی چیپش شکلات هم استفاده شده که من استفاده نکردم. فکر کنم بد نمی شه ولی اون روز اصلا" دلم طعم شکلات نمی خواست و برای همین هم توش نریختم. اینو بگم که با همه ی اون کدوی بزرگ از این مافین ها درست نکردم ها! همه شو پختم بعد کمی تو این ریختم، کمی تو سوپی که درست کرده بودم. و باز چیزای دیگه هم درست کردم که به زودی عکس هاشو براتون می ذارم .

۵ نظر:

Unknown گفت...

سلام خانم،
من تو یک سایت خارجی دنبال دستور پخت یک نوع کیک بودم، تو مواد مورد نیازش "sour cream" یا کرم ترش داشت، شما میدونید منظور چیه؟ حدس میزدم همون خمیر ترش باشه که تو پخت نون استفاده میکنند ولی نیست.ممنون میشم اگر کمک کنید.
واقعایک "english to persian cookery ditionary" تو وب کمبودش حس میشه!

Hirsa گفت...

آرش جان sour cream در ایران نیست و خامه ترش هست. در واقع خامه با چربی بالا که کمی طعم ترش داره و علتش اینه که باکتری ای داره که در ماست هم هست. برای جایگزین می تونید از ماست استفاده کنید.

ناشناس گفت...

سلام با تبادل لینک موافقید

Hirsa گفت...

حتما" مارال عزیز. ممنون.

ashpaz20 گفت...

سلامخسته نباشین اگه مایل به تبادل لینک هستید منو با نام آشپزی-گلدوزی-هنری لینک کنید بعد هم خبرم کنید تا با هر نامی خواستید لینکتون کنم با تشکر