۱۳۸۷ مهر ۱۶, سه‌شنبه

پودینگ شکلاتی



پودینگ یکی از دسر های پر طرفداره مخصوصا" اگه از نوع شکلاتیش باشه. تو بیشتر مهمونی ها می بینم که این دسر زودتر از بقیه دسر ها تموم می شه. در درست کردن دسر ها هم من ترجیح می دم از خونواده ی پودینگ استفاده کنم چون که نگرانی بر گردوندن نداره. من که هر چقدر هم دسر برگردوندنی درست کنم باز هم دفعه ی بعد این نگرانی رو دارم که مبادا برنگرده و خراب بشه. از نکات این دسر این است که در ظرف رویی نباید درست بشه چون خراب می شه و دیگر اینکه اگه تو ظرف پایه دار سرو بشه خیلی شیک تره. هم می تونیم در ظرف تک نفره و هم در ظرف بزرگ سرو کنیمش. فقط ایرادش اینه که وقتی آدم مهمونی بزرگ داره نمی تونه از یکی دو روز قبل درستش کنه. بهتره همون روز صبخ درست بشه. این هم یک عکس از پودرنگ شکلاتی با تزیین شکلات و پاستیل.

۱۷ نظر:

ناشناس گفت...

طرز تهیه می خوای سکرت بمونه؟

ناشناس گفت...

سلام هیرسا جون
من هم عاشق پودینگ شکلاتی هستم
خیلی خیلی خوشگل شد خانومی،واقعا که هنرمندی دستت درد نکنه عزیزم.

Hirsa گفت...

دوست عزیز راستش من اصلا" قصد گذاشتن دستور غذا ها رو در این وبلاگ ندارم. هر کدوم رو اگر کسی بخواد البته می گذارم. مثلا" در پست بعدی می خوام دستور تهیه شیرینی آلمانی که عکسش رو قبلا" گذاشته بودم بذارم. وبلاگ ها و وب سایت های معتبر زیادی هستن که می شه از توشون دستور غذا ها و شیرینی ها رو پیدا کرد. من اینو برای تبادل تجربیاتم در هنگام پخت و ایده هایی که به نظرم می رسه راه انداختم. باز هم می گم که هر کدوم از دستور هایی رو که بخواین براتون می زارم. حتما".

ناشناس گفت...

مزسی خانومی از زحمتی که میکشی...راستش من هم وقتی به اینجا سر می زنم خیلی وقتا دلم می خواد که دستور غذاها(شیرینی ها و کیک هایی)که گذاشتی رو ببینم...البته همینجوری هم وبلاگت خیلی آدم رو به هوس میندازه که بره سراغ درست کردن این غذاهاو کیک های خوشمزه اما خوب اگه دستورش هم همونجا کنارش باشه مطمئنا کار راه انداز تره عزیزم...درسته که یه عالمه وبلاگ آشپزی وجود داره اما به قول معروف هر گلی یه بویی داره و هر آشپزی هم برا خودش نکته ها و فوت و فن هایی داره که همون نکته ها غذاشو خوشمزه می کنن.نکته هایی که توی وبلاگ آشپزهای دیگه نمی شه پیداشون کرد...بازم مرسی گلم

ناشناس گفت...

سلام هیرسا جونم
خوبی خانومی
گاتا را درست کردم خیلی خوب شده البته به خوبی تو که فکر نکنم بوده باشه.
باز هم ممنونم ازت گلم

ناشناس گفت...

سلام گلم...خوبی؟...یه سری به ما بزن...بالاخره ما تونستیم این صفحه کامنت شما رو باز کنیمو یه نظری بریم....می گماااا
اگه می خوای دسرت خوب از تو ظرف برگرده...ظرف الومنیومی انتخاب کن...حداقل 6 ساعت بزار دسر خوب ببنده...بعد یه 10 -15 دقیق بذار تو دما محیط بمونه(این کار خیلی موثره)
بعد با چاقو دورشو یه چرخ بزن تا از ظرف جدا شه...بعد با همون چاقو سعی کن دسرواز گوشه ها به مرکز حل بدی...
تا قسمت پایینشم از ظرف جدا شه...بعد یه لحظه تو اب ولرم رو به خنک بزار...ایشالا مشکلی پیش نمی یاد..
منم قبلا اصلا نمی تونستم...اما حالا خوب یاد گرفتم...

ناشناس گفت...

ای شیطون...اخه اونجوری که تو گفته بودی...من فکر کردم با مشکل مواجه می شی...خودمم با توجه به شناخت مهارتت تو امور اشپزی و شیرینی پزی تعجب کردم...
خوب حالا طرز تهیه اش رو هم لطفا بذار...چون من بلدش نیستمD:

ناشناس گفت...

سلام هیرسا عزیز
ممنونیم از نظر به جا و ارزنده شما
چشم حتما موارد استفاده سس ها را هم در انتهای هر سس ارائه خواهیم داد
همیشه موفق باشید[گل][گل]

ناشناس گفت...

salam
man dastoore halvay zanjabili va gata ro mikham misheh behem mail bezanin

ناشناس گفت...

salam
man dastoore halvay zanjabili va gata ro mikham misheh behem mail bezanin

ناشناس گفت...

سلام
چیزهایی که درست می کنید خیلی قشنک و اشتها برانگیز است حتی اگر دستور تهیه اش رو ننویسی. بازم من هر روز دوست دارم به وبلاگت سر بزنم .ممنون خانمی

ناشناس گفت...

سلام و ممنون از شما اما از این پودینگ بهتر پودینگ موزی با تکه های موز مگه نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

Hadiye k. گفت...

سلام
مي‌شه دستورش رو به من هم بدين؟ تنها پودينگي که من تا حالا دستورش به نظرم خوب اومده و درست کردم، پودينگ معموليه که توي کتاب مستطاب آشپزي به اسم پودينگ روستايي اومده و مخلوط شير و کره و آرد و تخم‌مرغه. اين دستورش کلاً فرق مي‌کنه، يا مي‌شه پودرکاکائو يا شکلات بهش اضافه کرد؟

ناشناس گفت...

Salllam khanoomi jan, bebakhshid ke man bara post ghablit inja minevisam, aya emkanesh hast baraye man dastoore Gato ro email koni?? man Iran nistam va vaghean Gato ro doost daram ba kolli zogh ta didam Gato neveshty goftam hoora weekend dorost mikonam ke moteasefaneh dastoresh nabood. be har hal mamnoon misham ke baram email koni. xx
email man jooje.joonam@yahoo.co.uk

ناشناس گفت...

سلام هیرسا عزیز
امیدواریم در هرکجایی سرزنده و شاداب باشی
چرا آپ نمی کنی؟ منتظریم
همیشه موفق باشید[گل][گل]

ناشناس گفت...

سلام هیرسا نازنینم
امیدوارم هر کجا که هستی،خوب و خوش و خرم باشی
ما منتظر هستیم زودی برگرد

ناشناس گفت...

سلام دوست عزيز
وب جالبي داري تبريک ميگم
خوشحال ميشم لطف کني بعد از اين که به اسم زيباترين مدل لباس لينکم کردي خبرم کني تا لينکت کنم
آمارم بالاي 10000 و پيج رنک 3
ممنونwww.lordweb.blogfa.com